bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

luni, 20 decembrie 2010

ziua cadourilor ;))






Anca ne-a facut surpriza sa ne arate noile ei figurine din origami :X. Asta e doar cea mare, insa a mai facut cel putin 2 pe care le-a dat cadou :X. [trebuie sa ma mandresc cu colegii mei :X]
Eu am primit o carte de colorat si un clovn :X si aici trebuie sa o citez pe coleguta mea de banca: "uneori chiar ai reactii de un copilas de gradinita" deci colegul meu s-a gandit foarte bine cand a cumparat cadoul :)). In nici-un caz acum nu o sa-l mai pot uita :)).Chiar ne-am simtit [eu zic cu toii] foarte bine primind si oferind cadouri:X.
In rest toata ziua a fost chiar super tare. Si vremea a fost tare, a fost zapada, dar nu a fost frig. Am facut pozeee multeee.
Pe la a 4-a ora amavut si un vizitator :))

A fost o zi super, si cu oricine m-am intalnit [in afara de colegii mei] am ras si m-am simtit bine :D.
[20 decembrie 2010 :x]

Un comentariu: