bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 8 decembrie 2010

Fericitaaaa

Chiar sunt foarte fericită :d! Sunt sunt sunt!!! Nu ştiu dece sau poate ştiu dar păstrez asta pentru mine :">.
O zi de miercuri.
Am mâncat aproape [:">] o ciocolată Milka întreagă :D.
Fi atent, azi nu mai ţin minte ce îi povesteam eu tatei, si el repede că eu sunt cea mai repezită si ma grabesc bla bla bla. De acord în comparaţie cu el chiar sunt repezita :D dar nu sunt cea mai cea [-(. Asta e una din discuțiile pe care eu și tata le-am avut dupa ce am baut un pic de tuica fiarta :D :)). Habar nam ce-a fost cu tata de a avut pofta de asa ceva, iar eu nu puteam ramane in urma :D acum insa miam revenit insa tot sunt fericitaaaa :P.
La şcoală s-au mâncat mulți pufuleți :-? altceva nimic de menționat. Poate doar faptul că toţi profesorii știu ce sa întâmplat la noi ieri la chimie :-j şi cel mai important [;))] mâine am teză la Fizică apoi încă o săptămână şi cea la mate şi iupiii vacanţăăăă!!!
Aș avea o poză totuși de azi :-?.
totusi cred ca s-ar supara :d

2 comentarii: