bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

vineri, 10 decembrie 2010

nas' meu :-s

In sfârşit am ocupat scaunul b-).
Nasul meu se va face maaareee :)). Azi la baschet am vrut eu sa i-au mingea de la un baiat si nu s-a uitat si fix cu capul in nasul meu de m-i sa zdruncinat tot ce e acolo=))). Momentan nu ma mai doare decat nasul:D care s-a umflat.
[marlena: mia placut azi
marlena: echipa mea
Roxana Dinu: mai toti am fost accidentati
Roxana Dinu: si tu si eu si cosmin
Roxana Dinu: mai putin narcis
marlena: narcis era prea mare
marlena: sa fie accidentat
Roxana Dinu: corect
marlena: maine..pacat ca nu vii...ca va luam pe toti 3 si ii ziceam lu profu ca am echipa
Roxana Dinu: si daca nu ne lasa va filmam
marlena: aolloo
marlena: cu filmarile ca ma fac de ras
Roxana Dinu: nici chiar asa
marlena: da faza de azi cu tn si alex merita filmata
marlena: vati ciocnit atat de tare
marlena: am vazut faza pe direct
marlena: ca eram langa voi
Roxana Dinu: ink ma mai doare nasucu
marlena: pfoa eu cate am luat intra 9a in nas in gura in degete in..etc]
Discuţia dintre mine si Marlena despre ce s-a întampalt azi :)). [fara emoticoane:D]

Apropo am uitat a ninsssss!!! Dar nu am facut de dim poze:D; poza e facuta la ora 4 si era asa dragut cerul, senin de parca nimic nu s-ar di intamplat cu o seara inainte.



Am vazut-o si pe Maria fumand [daca n-o vedeam nu voiam sa cred :d]. Apoi eu M si Maria cica am baut vin fiert de la perlea =)) si se vede cine a baut mai mult =)).



M şi-a luat o acadea[remember me!:X: sa nu uiti de cadeaua
remember me!:X: mea
remember me!:X: kre a sfarsit
remember me!:X: intr-un mod
remember me!:X: tragic] , apoi am mers la băncuţă, acolo cica neam batut cu zăpadă, era sa se rupa si o banca :-" [n-am fost eu :))] am mai ras pe acolo a fost ok :) [ms M k m-ai scos din casa :))]
Ei bine acest sfârşit al acadelei a fost cu adevarat tragic. Căci toţi câţi erau acolo au lins acadeaua [era destul de mare :D] cu excepţia mea x-(. Iniţial numai pe o parte si pe cealaltă tot M manca :)), până i-a fost furată si acel cineva care i-a furat acadeaua întâi a linso pe partea lui M si apoi a bagat+o toata in gura =)). Cred k i-a ajuns pana in gat:D [Momentan nu mai dau detalii XD]

Şi încă mă doare năsucul :-s :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu