bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

luni, 6 decembrie 2010

Ghipsul ăsta ;))




Aceasta e mânuţa coleguţei mele de bancă.
Totuşi anul acesta nu e singura care are mâna in ghips. Iniţial a fost Remi cu tot umărul in ghips, chiar din a doua zi de şcoală :-? mi se pare ca 14 septembrie (parcă am început pe 13 :D)
Apoi culmea tot la fotbal si Clau si tot dreapta ;)).
O perioada liniştită şi vine prima fată: Andreea D. ea a avut mâna stângă, căci cu aceea scrie.Ea a avut probleme cu un degeţel de la baschet :D. A doua fată: Elena. Ea na avut treaba cu sportul. A vrut doar sa taie o portocală şi şi-a dat mâna [dreapta] din încheietură peste cap [nu la propriu :D]. Acum a venit si rândul mîinii drepte a coleguţei mele de bancă : Ralu. Mă întreb cine urmeaza :-? ta ta ta tammmm :d.

Un comentariu: