bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

luni, 27 decembrie 2010

E iarnăăăăă!!!

A nins azi!!! şi a fost extraordinar :X. M-am trezit pe la 11 :D si era aşa, zăpadă pe maşini pe acoperişuri; apoi a început să ningă iniţial cu fulgi mici mici, apoi cineva m-a trezit din "lumea" cărţilor, sunându-mă şi spunându-mi că ninge şi că e foarte frig. Am luat acest motiv pentru a nu ieşi afară, dar bineînţeles amm ieşit. M-am întâlnit cu Ralu şi un prieten si am făcut un copilaş de om de zăpadă :D :X. Ralu i-a făcut nasul, ochii şi gura :)) astfel că din cauza ei pare trist "zăpilul" :D. Fotografia se intituleaza: "Zăpilul cu pălărie" [:))]

S-au mai întâmplat şi altele, precum faptul că mama crede că fumez doar din cauză că am venit de afară mirosind a ţigări [chiar nu fumez :P], riscul de a sta cu persoane fumatoare :D, apoi m-am simţit fără importanţă şi pt prietenul meu deşi poate nu era chiar aşa :)
Totuşi e zăpadă, e iarnă, e vacanţă deci e bucurie :) :X!!!!

4 comentarii:

  1. La zăpada aceasta nu ai mai scris că te-ai fi bătut cu zăpadă. Las că vedem noi când se va întâmpla şi asta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. eh am uitat :-" si cum cazut in tufiş :-w
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. "Zapiliul de zapada"
    Genial! 10 pentru efort, 10 pentru poza si 10 pentru rezultat!
    Hai sus cu zambetul ca se poate:D

    RăspundețiȘtergere