bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 22 decembrie 2010

prima zi de vacanta

Mda.. prima zi din vacanta de iarna 8->. A fost un pic plina. initial am jucat cam sase reprize cu fetele si baietii de la scoala nr.2, pana pe la 2 apoi am venit acasa, nu am putu sa ma odihnesc :) ; am mers cu tata la cumparaturi. Fiindca nu voiam sa mai stau acasa in atmosfera creata de mama si tata facand mancare, am iesit afara.
Bineinteles si anul acesta am facut ca in alti ani, si am lasat cadourile pe ultima saptamana. Azi in sfarsit am terminat, nu chiar tot, cica ar trebui sa mai iau pt mama :-?, o rezolv si pe asta:D. Oricum fiindca am iesit afara am inceput sa umblu dupa nu stiam ce. Din fericire mi-au venit ideile, dar tot am mers de cel putin 2 ori pe fiecare parte a bulevardului Matei Basarab :D.
S-ar parea ca imi place sa las cadourile pe ultima saptamana, desi de obicei ce vreau eu sa cumpar fie deja s-a terminat fie habar n-am, n-am idei :D. Anul asta totusi m-i s-a parut mai usor :D.
S-a terminat si ziua asta :d:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu