bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

vineri, 17 decembrie 2010

ZAPADAAAA!!





E capodopera Cristinei mici ca sa nu ne asculte la psiho. si toti neam strans in coltul de la perete:))) si astfel am scapat de ora:)) nu ne-a mai predat nimic:D

A nins toata dimineata si cand am plecat de la scoala tot pe ninsoare am plecat :X.

Maine ma duc dupa cadouuuuu :x habar n-am dece dar ma simt super bine :D.
M a venit la mn la bloc [daca parintii mei nu m-au lasat sa ies :D] si cu inca cineva si neam imbulgariiiiitt :x. N-am stat mult da tot a fost mijto. Imi aduc aminte ca venea cu fratele ei la mine si mergeam de obicei la M14 si ne imbulgaream. Dar asta a trecut ;)). Maine daca fac tot ce vreau o sa fie o zi lunga 8->. Probabil no sa am timp sa ascult emisiunea la radio :D si nici pe M n-am s-o las >:)
Daca nu aveam mate si fizica nu faceam decat "caterinca" :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu