bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 15 decembrie 2010

Origami



Azi :-? de fapt mâine avem teza la mate de 2 ore... E oarecum înfricoșătoare când te gândeşti la 2 oreeee.. Anyway mai e până mâine:D.
Azi, miercuri :-? mate, bio apoi română 2 ore cu profa de franc si T.I.C.
Din fericire nu au fost plictisitoare orele cu profa, pentru că si Ralu si eu am ajutat-o pe Anca cu părticelele din care face ea origami :X. Omul de Zăpadă e printre primele figurine făcute de ea. Acum vrea să facă o lebadă. si azi am facut mai multe particele rosii :)), abia asteptam [toata clasa :d] sa vedem cum o să arate 8->. Anyway. Să nu te laşi Anca :X o să fie ceva super tare sunt sigură b-)



P.S. Având în vedere cadoul am putut afla mai multe detalii despre baiatul cui trebuie să-i dau cadoul. Imi place să aflu chestii desprea oamenii si in special colegii mei :D. Cred ca stiu cine imi ia mie [si Ralu stie :-w] dar tot nu vreau sa stiu pana nu mi-l dă:))

Un comentariu:

  1. Extraordinar origami. Chiar nu pot sa intelg cum de aceasta arta poate fi practicata cu atat usurinta de unele persoane.

    RăspundețiȘtergere