bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

marți, 7 decembrie 2010

marţi

O zi normală de marţi... mate, bio, antre-aia [drepturi de autor lui vali si marei k ma obsedat :))], chimie,eng, si româna. Zi normală :d. Merită povestit cum eşarfa elisei plus căciula a servit drept... habar n-am XD. A început de la un coleg care a facut rost si de ochelari si era mare vedetă ;)). asta au vazut numai o parte din noi:D[nici eu nu am vazut tot:D], dar apoi au venit băieţii în clasă si au incercat sa se deghizeze si ei :))



Din păcat eu nu pot pune decat o poză, oricum restul vor rămâne :-"

Cam asta a fost ziua la şcoală...

Aaaa da. vineri ;))

Am luat 7 la cei mai sus b-), dat fiind că era să am 1 e excelent :D

Şi azi la teatru, săracul Dert s-a emotionat cu sala goală :D [eu măcar o să fi cât de cât deghiyată b-)]. În rest si "cocoana Zamfira" si Marghioliţa si Ioana şi Leonil s-au descurcat :)

P.S. "Scumpa meaaa" :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu