bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Misiune îndeplinită

În primul rând Crăciun fericit! :d. E imposibil s nu te bucuri de naşterea Domnului. Eu astăzi nu am găsit-o acasă, însă această bucurie am adus-o cu mine şi acasă.
Azi am făcut pe Moş Crăciun :X! Vrând cu tot dinadinsul să plec din casă, mi-am zis să duc si cadourile. Iniţial nu prea ştiam cum să fac. Gândindu-mă am ajuns la non-stopul de la Ialomiţa :D. Mi-am luat o ciocolată [nu preferata mea, dar totuşi ciocolată XD]. Apoi m-am dus la prima adresă. Ştiind că are intefon, voiam să dau înapoi. Totuşi când am ajuns la uşa am sunat la un vecin, spunând că mi-am uitat cheia, şi mi s-a deschis :X. Prima reuşită. Am urcat până la etajul patru, şi auzind voci din interior, am lăsat punga pe clanţă si am fugit :)). Simţeam adrenalina în mine, :-? sau poate era un sentiment de vinovăţie :d. Pe urmă m-am rătăcit si pe strada Cărămidari [:-"]. Totuşi până am ajuns pe acea stradăăă... he he. Erau unele străzi în care mergeam singură, nefiind altcineva pe tooooaată strada, şi era destul de lungă.
Pe urmă am mers la mânăstire, şi tot aşa am umblat pe mai multe strazi până am ajuns la Matei Basarab :D
Unul dintre cadouri a ajuns la destinatar :x, care bănuind că eu l-am lăsat, m-a sunat :X.
M-am mirat că totuşi erau magazine deschise. Adică am inţeles că alimentarele si cofetariile erau, dar erau si cele trei magazine Coket din oraş :D. Am văzut multi copii fie cu ambii părinţi, fie cu tăticii, fie cu bunicile. Un tătic, la Perlea, chiar se juca faţa-scunselea cu fetiţa lui. Erau tare drăgălaşi. Când m-am intors acasă, pe strada mea, un om işi spăla maşina, altul golea grătarul la colţul blocului... Fiecare cu petrecerea lui :)
Când am ieşit din casă ca de obicei [şi pentru că aflasem un zvon :-"], am cotrobăit în cutia poştală, si am găsit o felicitare de la un prieten drag :X.
Pentru că mi-a revenit bucuria, acum pot spune că imi ador părul :-". Gata :))

4 comentarii: