bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

marți, 21 decembrie 2010

Deja am primit rezultatele la teza de la mate. Un 8. [:)]. Nu sunt supărată, sau dacă sunt, sunt pentru că au fost exerciţii la care am greşit din prostia mea :d.
Lăsând şcoală la o parte [:D], am cel puţin un motiv să mă simt bine.

M-am "jucat" cu tata și bineînţeles el a ieşit în câștig. Mânca ultimile picături de compot :)) și m-am uitat la el cu o față de "de ce mănânci numai tu?", și fiind cu cana într-o mână și lingură în cealaltă, mi-a dat o lingură de compot [doar zeama, căci caisele fuseseră mâncate :))], apoi încă una având intenţia pentru cea de-a treia lingura; însă când am deschis gura a schimbat direcția lingurii și a mâncat el zeama aceea delicioasă :)). Bineînțeles ne-a bufnit râsul pe amândoi :d. Mi-a mai făcut tata și alte joculețe ;)). Habar nu am ce m-aș face fără glumele lui; bine probabil aș fi o persoană încruntată, fără chef de vorbă, tot timpul pusă pe ceartă, cu riduri urate în jurul ochilor și în mod sigur mama m-ar urî :D, sauuu doar ar inebuni din cauza mea :). Asa cu tata, el ne împacă, si face aproape orice ceartă sa se sfarseasca ori cu gadilat, ori pur si simplu râzând :)

DDDaaaaa!!! Mâine avem meci :-s. Primul meci de baschet la care o sa particip. It's weard! :D Chiar dacă jucăm cu fete mai mici.
Cam atât pentru azi :X! [oxox :-"]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu