bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

joi, 16 decembrie 2010

Inainte de teza







"Culegerea in dreapta [stau cu spatele de calorifer, pe o perna:D] un pic mai sus de culegere e farfuria cu chec. Şi mai sus un pic [dar tot pe covor] mai sunt câteva bucăţi dintr-o ciocolată Milka.
Aproape dau cu tălpile de pat. Pe partea cealalta de picioare [în stânga mea] e caietul de algebra deschis. E cu un colţ sub scaun; apoi spre mine, vine piciorul biroului. Celălalt caiet de mate e deasupra culegerei de fizica. Cu un colt pe caietul inchis, e deschis manualul. Telefonul e undeva prinpat. Sub o multime de haine si perne.
În căşti tocmai s-a terminat melodia "Înebunesc" şi începe "Manifest". Eu cică recapitulez funcţia injectivă..., deşi cred că mă apuc de logaritmi; dar dupa "Carnival of Rust" :d. Şi totuşi e atât dede greu să mişc cursorul şi să inchid BS plazerul. E aproape 10...Mâine e teza... Dacă m-aş lua după notele din oral, următoarea notă la mate, ar trebui să fie şapte. Totuşi e teză...habar n-am... Mâine la ora 2-2 jumate voi şti cu aproximaţie ce nota voi lua.
9 7 9 7 9... asta mă va bântui până la începutul semestrului II :))
Gata...mă aăpuc de funcţia aia."

Asta faceam ieri seara cand deja nu mai suportam sa citesc alt logaritm sau vre-o cifră.. :d. Acum deja a trecut. e chiar 3. Au fost 10 exercitii; n-au fost chiar asa grele :D

Un comentariu:

  1. Original stilul de a invata. Sa ma inveti si pe mine candva, dar nu in decembrie ca tin post pana pe 25. Succes la scoala!

    RăspundețiȘtergere