bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 29 decembrie 2010

De povestit


Dat fiind că azi nu s-a întâmplat mai nimic... Bine cu excepţia meciului de azi ;;), unde ma căzut mai uşor, dar ralu tot a avut de suferit şi mai multe fete :D.
Dar cum spuneam; trebuie să povestesc despre a doua zi de Crăciun. Ta ta ta tammmmmm ;;). Am mers la Amara, dar nu de capul meu. Am fost la Anca :*. A fost ciudat ca am mers cel mai mult cu maxi până la ea. Până acum coboram la prima staţie, atunci am coborât cred că la penultima :D, incă nu stiu :D. Cum am ajuns în casă ne-am lipit aproape toţi [care am venit cu maxi :D], de sobăăăă :X. Era caldăăăă :)). Cineva chiar a adormit acolo :-". Apoi au jucat poker şi eu am avut cel mai important rol [b-)]: am împărţit cărţile =))). Aceasta era masa de joc. La final Anca a luat toţi banii, bine toate jetoanele :D exact înainte să ne aşezăm la masă. Am mâncat pui plus murături plus ta ta ta tammmmm cei mai gustoşiiiiiii [:>] cartofiiiii. Am avut pe masă şi o bucată de porc giganticăăă :)) şi nimeni nu se îndura să o taie. Au incercat şi Anca si Alex[andra] dar [cred:D] că Alex l-a tăiat ;;). Cel mai important[după cartofi:d], chiar dacă nu am jucat[pt că am fost nevoită să plec ;;)], am aflat regulile jocului "remi" :D. Oricum a fost destul de distractiv :). Mersi de invitaţie Anca :*.

Un comentariu:

  1. Dap , cartofii au fost foarte buni , si daca ar fi taiat si cutitul mai bine, si bucata de porc ar fi aratat mai bine :) oricum ,SARBATORI FERICITE >:D<

    RăspundețiȘtergere