bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 29 decembrie 2010

ce mai fac eu acum :))

Daaa am terminat a doua carte citită de mine a lui Dan Brown :x. de data asta numai in 4 zile. Fix la doua jumate noaptea am terminat-o. Când mă gândesc că eram atât de sceptică in privinţa autorului doar pentru că e conteporan cu mine. Ei bine se pare că cine m-i l-a recomandat a avut mare dreptate. Chiar imi plac cărţile lui. Până nu le termin devin obsedată de poveste. Începând cu intriga chiar nu mă lasă să pun cartea jos până nu adorm cu ea pe mine :d. Cam aşa s-a întâmplat şi zilele astea. Dacă adormeam înaintea mamei venea ea şi mă învelea altfel adormeam in cele mai stranii poziţii şi totuşi nu mă mişcam atât de mult cât să inchid cartea.
Recunosc că publicitatea asupra "Codului lui DaVinci" mi-a atras atenţia şi curiozitatea şi am citit-o pe net. Inişial eram sceptică şi nu credeam că voi găsi ceva care să mă atragă in acea carte, judecând dupa nume "cod", e un domeniu în care eu nu ştiu absolut nimic. Totuşi dacă sunt lucruri din simbolistică [şi sunt :D], nu sunt scrie numai pentru oamenii care au anumită experienţă în descifrarea codurilor etc., ci sunt explicate pentru orice minte ce vrea să înţeleagă, şi chiar m-a capturat în acea lume. Acum am citit "Simbolul Pierdut". În seara asta chiar nu ştiu ce o să mai fac. Sigur iar nu voi putea adormi decât după ora două şi voi avea nevoie de o ocupaţie. Acum biblioteca mea e deja prea mică pentru mine sau sunt cărţi clasice, dar oarecum plictisitoare. Eh totuşi voi găsi ceva :).

2 comentarii:

  1. Bun autorul, l-am citit si eu, dar nu tot... In schimb il studiez pe Octavian Paler. L-ai citit? Emil Cioran? Acuma dupa ce termin acest coment, ma voi pune sa citesc Nichita Stanescu "Amintiri din prezent"... O carte despre care nu stiu nimimc, absolut nimic, dar autorul e "parintele" meu si cum as putea eu sa-l dau afara din viata mea?

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de sfaturi chiar o sa incerc sa citesc desi acum nu stiu dece mi se par autori un pic cam grei pt mn, dar m-am mai inselat, deci voi incerca:D

    RăspundețiȘtergere