bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Primele trei zile de şcoală

Da, cum aţi citit. Prima semi-săptămână de şcoală. Cum au fost? Şi bune şi rele. Adică am luat si note bune si note mai puţin bune. Dar să trecep peste acest subiect plicticos. Joi am avut antrenament, nu am jucat extraordinar ci am jucat mai normal ceea ce e anormal caci eu joc extra dar vacanţa asta şi-a pus amprenta. Vineri eram cu o stare dimineaţa gen: Dimineaţă mă trezesc, nu pot să zâmbesc
Într-o oglindă veche, spartă în care mă privesc
Totul-i jegos, stau pe pat, afara-i înnorat,
Detest tot ce am în jur, sunt incordat, viata-i un test... dar hei ieri a fost ziua mea, de ce nu m-aş bucura?
Am ajuns la şcoalăcu întârziere din cauza xeroxului antedeluvian de la colţ, care nu-mi recunoştea stick'ul, deci a trebui să aştept. Când intru in clasă, toţi cântau la mulţi ani şi aproape terminaseară, dar când mă văd pe mine... Cam jumătate dintre ei au făcut "Ooooooooo..." şi erau bucuroşi că am ajuns la şcoală (că deh, a venit comedia-n persoană şi era şi ziua acestuia). Mă aşez în bancă, scot bomboanele, servesc profeseoara şi aici începe distracţia: toţi au început să cânte, din nou, doar pentru mine:). Seara, ies în oraş, aşa de ziua mea... A fost super. Am fost la cofetărie şi la Axa, tot pentru ziua mea:).. Am avut un singur inconvenient... persoana pe care am încercat din răsputeri să o contactez nu a raspuns... şi însemna foarte mult pentru mine să vorbesc cu ea... I-aş fi dat şi o bomboană dacă era acasă... dar ce să vezi.... deja e dimineaţă! Mă duc să mănânc, mama mă pisează de 20 de minute să mă duc. Am plecat! La mulţi ani şi vouă, Ioanilor şi Ioanelor:).

3 comentarii:

  1. it will be an other next time so don't perhaps she will answer to you then ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiind prima data cand iti citesc blogul din anul acesta ma cuprinde o mare rusine sa iti las un comentariu. Te rog iarta-mi nesimtirea.

    RăspundețiȘtergere