bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 12 ianuarie 2011

Încă puţin

A fost o săptămână grea. Am trecut de la o stare la alta aproape instantaneu; de la extaz la nervozitate, apoi la melancolie şi tot aşa parcă aş fi fost drogată. Se poate spune că am fost şi drogată, dar nu cu iarbă sau chestii de-astea. Mai degraba de şcoală, în special de fizică. Pentru mâine nu mi-am scris la mate şi la fizică nu am făcut decât trei probleme [şi dacă se pune am refăcut proiectul -tot pt fizică- de la lucrarea de laborator].
Vorba colegei mele de bancă citat :)): "tu măcar miroşi a fizică". Perle de-ale ei ;)).
Mi-a mai rămas în minte o chestie spusă de W(un prieten:d): "nu trebuie să fi trist că nu ai fost remarcat, fii trist că nu ai făcut nimic remarcabil" -spusă de Confucius. Citatul acesta o să-mi rămână în minte pentru mult timp.
Încă două zile şi revin la programul meu. Abia aştept să stau în banca mea cu Ralu, şi să mă supăr din toate nimicurile, să-mi calculez şi recalculez media. Sâmbătă se termină totul [într-un fel chiar se va termina cu toate -să nu zic vise- cu toate speranţele mele, dezamăgind multă lume -momentan acea speranţă că nu se va întâmpla asta încă este în mine]. Încă două săptămâni de şcoală. Abia aştept să stau iar până dimineaţa cu becul aprins uitându-mă la fotografi vechi, sau pe reviste citite şi recitite. Nici acum nu mi-am revenit din fosta vacanţă; azi era să adorm cu capul pe caietul de fizică, dar nu m-au lăsat ceilalţi ;)), şi la ore se află ralu lângă mine şi imediat mă inghioldeşte, şi mie imi vine s-o strâng de gât, dar nu vreau şi astfel imi alungă somnul. Mă întreb dacă i-a pus şi la tic notă fără să fiu eu acolo ;)). Nu mai sunt în stare nici să văd ce scriu, deci azi nu am făcut decât trei probleme.

2 comentarii: