bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

marți, 25 ianuarie 2011

Nu


Nu vreau să mai mănânc ce nu îmi place, să mă înfurii (supăr) repede, să fiu uşor influenţabilă.
Cineva scria despre oracolele din generală, uitasem că am avut şi eu unul. Totul pare acum oarecum aiurea. Nu cred că aş mai face unul acum. Timp uitat undeva in memoria noastră. Chiar dacă am participat mai mulţi la o singură acţiune, amintirile sunt total diferite. Mi-ar plăcea să văd amintirile colegilor mei din generală despre oracole. Anyway amintirile noastre se completează.
Nu vreau să uit ce a fost în generală. Pur şi simplu nu vreau.
O zi oarecum la fel ca celeltalte zile de marţi şi în acelaşi timp total diferită. La fel pt că am fost la şcoală şi la teatru. Diferită pt că mă doare gâtul răuuuu şi ar trebui să mă intereseze ... habar nu am ce. Nici să citesc nu am chef... daaa sunt ciudatăăă azi :-".
De câteva zile o micuţă coleguţă ne spune că de ziua ei vrea un anumit căţel (am uitat ce rasă :D) ar fi chiar super să am şi eu un animal, nu neapărat căţel (deşi dacă nu lasă păr e pe primul loc :D) habar n-am altceva :d.
Vreau să am un aparat de fotografiat, altceva nu cred că mai vreau :-?.

3 comentarii:

  1. Love love love? nu vrei d'astea? sau vrei sex sex sex? hmmm?

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer, si eu vreau un aparat de fotografiat ca sa pozez realitatea, dar pana atunci o s-o "pozez" in scris :D

    RăspundețiȘtergere