bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

marți, 1 februarie 2011

februarie


Prima zi din februarie MMXI (2011). E abia 9 jumate deci încă nu s-a terminat.
Mi-am petrecut ziua asta atât de drăguţă schimbând metrourile; de pe magistrala albastră pe cea galbenă, de pe cea galbenă pe cea roşie. Asta pentru că am ales calea cea mai uşoară. Căci am fi mers şi pe cealaltă, căreia nu.i mai ţin minte culoarea de pe metrorex :D. Apoi am aşteptat o oră, de la yece şi ceva dimineaţa până la 11 o amărâtă de maşină. Am traversat şi nişte lini de tren, ajungând într-un final la destinaţie. M-am dezgheţat, am mâncat finetty de supărare ca imi era frig :))). Am adormit apoi dute la tren, aşteaptă şi acolo că un al atul a avut întărziere. Stai trei ore degeaba în tren, pe un scaun. Acum am ajuns şi eu acasă şi nu mai am chef de nimic, căci vlagă mai am eu ceva pe acolo :))).

P.S. Fotografia e din metrou :D

5 comentarii:

  1. Parcă ar fi reclama în 60 de secunde de la 7days :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. obositor? melancolie chinuitoare? Asculta Diana Krall, te vei linisti ca o frunza in plina vara...

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ai dreptate Myry, dar sper sa nu mai repet chestia asta prea curand :D

    RăspundețiȘtergere
  4. verde iti mai lipsea... dar.. daca veneai de pe cea albastra... ca sa ajungi pe cea rosie... nu trebuia sa treci neaparat prin galbena... de unde si pana unde a trebuit sa ajungi?

    RăspundețiȘtergere