bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

luni, 7 februarie 2011

sem doi

Prima zi din semestrul doi. Săptămâna asta colega mea de bancă şi eu suntem de serviciu pe clasă :))) ne-a luat pe nepregătite de la prima oră. UN nou început. Zăpada se topeşte; a fost cald azi. Zi normală oarecum de şcoală... Am început şcoala, cum spunea coleguta mea. Mâine o nouă zi.
Vreau să alerg! Săptămâna trecută am stagnat!!! şi nu mai rezist :D. Astăzi am bătut un pic mingea si cică am dat la coş, dar... :D. By the way s-a uscat terenul din centru, sâmbătă sigur scot pe cineva la street ball :X.
Nimic nemaipomenit in prima zi din acest semestru :-?. O mică schimbare un nou început...



P.S. Nu stiu daca are cel putin o legatura cu ce am scris, dar aceasta melodie mi-a ramas in minte :)).

4 comentarii:

  1. Boom de yada boom de yada:). Haios filmuleţul, îmi zici şi mie de unde l-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa melodie .

    P.S. : Eu urasc sa fiu de serviciu pe clasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. da si eu :)) mai am doar 2 zile aleluia:))

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaa si trebuie sa spun ca de la irefutabil am auzit de aceasta melodie :D

    RăspundețiȘtergere