bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

duminică, 13 februarie 2011

Small talk


Este duminică seara. Mâine va fi o nouă zi dintr-o nouă săptămână de şcoală. S-o analizăm pe cea care tocmai a trecut; A fost o săptămână bună, în care in fiecare zi aş fi putut pune melodia aceasta



Am rezolvat problemele emoţionale, m-am descărcat, la scoală o duc bine, iar la baschet chiar şi mai bine decât de obicei. Astăzi, când mă îndreptam spre sală, am observat cevul cel frumos şi că se face primăvară... Deabia aştept zilele de vară... Să revenim totuşi:)).
Se pare că dacă ai tupeu câştigi mai mult. Dar şi dacă te dai un pas înapoi şi aperi şi dai pase bune, ajuţi echipa enorm de mult. Se pare că sunt înconjurat de egoişti, cei drept pricepuţi dartot egoişti. No problem my man, stau eu pe apărare si recuperez dau pase şi voi daţi coş. Dar la sfârşitul meciului câştigăm toţi. Deabia aştept meciul de baschet. Promit poze poate chiar şi un filmuleţ. Am pus o imagine care mă reprezintă în aceste zile:). Ce să-i faci, socializare socializare... Omul este fiinţă socială, dar eu se pare că am rămas în urmă. Nu-i bai oricum recuperez;.)

2 comentarii: