bun venit!

Sper să nu va întristaţi citind ;)

miercuri, 13 aprilie 2011

Alexandriaaaaaaaa



Alexandriaaaaaaa!!!!!!

Un week-end nemaipomenit :X!!!

Ţopăi numai gândindu-mă 8->. Am picat exact cu echipa Alexandriei şi ne-a bătut :-", dar în următoarele meciuri si am ieşit pe locul III :D.
Am ajuns acolo cu "Furia roşie" [by C.M. xD] unele dintre noi altele cu trenul până "la Capitală" :)) si apoi cu "Furia Opel" :)). 8->.
Liceul Pedagogic "Mircea Scarlat" [de data asta nu am mai uitat, Laura :D], acolo am fost cazate.
Alexandria ne-a întâmpinat cu pomi infloriţi, cu lalele imbobocite şi altele :-".
Bineînţeles nu se putea să plecăm noi din acel internat fără să strâmbăm măcar un pat :-" =)).
Recunosc că şi acum merit să fiu bătută, aşa că Cristina, Ralu, profu, sunt pe mână voastră :D.
MARIANAAAAA multă baftă, rămăi tu şi NU ne uita :X.
MARIANAAAA "The BEST of The rest" [by profu :d].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu